пʼятниця, 25 листопада 2011 р.

А яка у вас улюблена іграшка?

Пугачова Віка

Мій новий друг
У мене вдома є два друга: хом'ячок на ім'я Сніжинка та папуга - Лимонка.В нещодавно в мене з'явилась ще одна подруга - лялька на ім'я Моксі.
Моксі мені дуже подобається.Я можу міняти їй одяг, робити зачіски.Шкода, що мама не дозволяє брати Моксі з собою до ванної кімнати.
Я люблю всіх своїх друзів.Але коли я йду спати, то беру з собою лише Моксі.


Борячок Катя

Дозвольте познайомити Вас із моє Алісою. Це лялька . В неї біляве, блискуче волосся . Її очі блакитні . Мені подарував її дядечко Євген. Вдома маю безліч гарних ляльок, але Аліса є моєю улюбленицею, тому що вона особлива, ніжна. Я їй відкриваю свої потаємні мрії.


Зюзько Альона
Знайомтесь, це мій Бені. Йому нещодавно виповнилось вісімнадцять років. Бені дуже не любить грубощів та крику.

Чижевський Данил

Назвати одну-єдину улюблену іграшку мені важко. Дуже люблю заводні: машину, танк-самохід, підйомний кран. Але впевнено можу назвати улюблену гру: це конструктор "Трансформер". Привезли його з Києва, коли мені виповнилося чотири роки. Конструктор надовго став головною справою мого життя. У своїй кімнаті я розмістив його на підлозі, і більше там нічого не вміщалося, навіть ходити було ніде. З того часу головним моїм захопленням є різноманітні роботи з конструктору, або механічні. Я їх всіх дуже люблю.

Білецький Олександр

Мій автомобіль

Малесенький автомобіль
Увесь об'їздив глобус
Побачив сто країв,
Додому захотів.
Стомився він страшенно
І спить в моїй кишені.

Аліна Яковлєва

У мене дуже багато іграшок: ляльки, заєць, тигр, крокодил, слоненя, заводні машинки.Але більше всього я люблю зайченятко.У зайчика світло-коричнева плюшева шерсть, а симпатична мордочка завжди висловлює здивування.Мій улюбленецьдивиться на світ круглими очима-намистинками, в яких там багато любові і добродушності. Коли я була маленькою, то любила ховати ніс в теплу шубку зайчика. Та й зараз, хоча мені вже сім років, я часто беру його на руки, притискаюся до нього щокою, іноді так і засинаю разом з ним.
І ще я люблю робити уроки, коли поруч сидить зайчик, він немов допомагає мені краще думати.